جنوب کشور
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این دانشگاه در آخرین رتبه بندی بینالمللی وبومتریکس، صعود 100 پلهای داشته است.
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این دانشگاه در آخرین رتبه بندی بینالمللی وبومتریکس، صعود 100 پلهای داشته است.
صراله عرفانی افزود: در آخرین نتایج اعلام شده از سوی نظام رتبه بندی وبومتریکس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز از رتبه 1315 به رتبه 1215 ارتقاء یافته است.
به گزارش صبح ساحل، عرفانی با بیان اینکه در رتبه بندی جدید وبومتریکس، علوم پزشکی شیراز بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور رتبه 5 را کسب کرده است، گفت: ارتقاء 100 پلهای علوم پزشکی شیراز دومین رشد متوالی این دانشگاه در رتبهبندی وبومتریکس طی یکسال است.
او خاطرنشان کرد: این رشد نتیجه سیاستگذاریهای جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص توجه به اهمیت نشر اینترنتی و تلاش برای نزدیک کردن بازتاب و حضور مجازی دانشگاه به واقعیت دانشگاه است.
نظام رتبه بندی Webometrics که وابسته به وزارت آموزش کشور اسپانیاست با در نظر داشتن شاخصهای وبی نظیر حضور در وب، تاثیرگذاری، دسترسی و آشکارسازی فایلها، تعالی و کیفیت و ... بوده و سالانه 2 بار در ماههای ژانویه و جولای، منتشر میشود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
آمادگی فرودگاهها برای میزبانی از مسافران و مهمانان در ایام تشییع رهبر شهید
بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا
آخرین فرصت بهرهمندی از معافیت سربازی مشمولان سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۵
پیام تیم ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال
صحن علنی مجلس هفته پس از تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب برگزار میشود
بانک مرکزی: سود بانکی 40 درصدی صحت ندارد
چرا واریزی برخی بازنشستگان کمتر از مبلغ خالص پرداختی فیش خرداد است؟
زلزله ونزوئلا؛ چهار درس برای ساختمانهای ایران
پیشبینی ورود نزدیک به 2 میلیون خودرو به تهران در روز مراسم تشییع رهبر شهید
پاسخ به یک پرسش مردمی؛ چرا سهمیه کارت سوخت چند لیتر کمتر ثبت میشود؟
بیانیه وزارت خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا
آبونمان ماهانه تلفن ثابت ۴۵درصد افزایش یافت
پیشبینی حضور ۱۸ تا ۳۵ میلیون نفر در مراسم تشییع رهبر شهید
ناپایداری جوی در خلیج فارس
مرکز آمار ایران نرخ تورم خرداد ماه را اعلام کرد