جنوب کشور
فرمانده انتظامی یزد گفت: ماموران پلیس یزد طی ۴۸ ساعت گذشته و در سه عملیات جداگانه ۵۶۶ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز را که در مکانهای مختلف مرکز استان مخفی شده بودند شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی یزد گفت: ماموران پلیس یزد طی ۴۸ ساعت گذشته و در سه عملیات جداگانه ۵۶۶ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز را که در مکانهای مختلف مرکز استان مخفی شده بودند شناسایی و دستگیر کردند.
به گزارش صبح ساحل،سرتیپ عباسعلی بهدانیفرد افزود: ماموران با اخذ مجوز قضایی در چند عملیات جداگانه این افراد را دستگیر کردند.به گزارش روز سهشنبه پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: این افراد از مرزهای شرقی به صورت غیرمجاز و قاچاق وارد کشور شده بودند.فرمانده انتظامی یزد بیان کرد: مقصد بعدی افراد دستگیر شده حرکت به سمت استانهای مرکزی بود که با خودروهای شوتی صورت میگیرد.
همچنین طی یک ماه اخیر در چند عملیات توسط پلیس ۹۸۸ نفر اتباع خارجی غیرمجاز در استان شناسایی و دستگیر شدند.یزد نقش مؤثری در اتصال استانهای جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب، در بعضی مواقع راههای آن برای انتقال کالای قاچاق، انسان و نیز موادمخدر مورد سوء استفاده قرار میگیرد.روزانه تعدادی از شهروندان خارجی غیرمجاز از استانهای جنوب شرقی و شرقی کشور وارد محدوده استان شده و با استفاده از خودروهایی که اصطلاحا به «شوتی» معروف شدهاند به استانهای دیگر منتقل میشوند.
منبع:ایرنا
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند