جنوب کشور
معاون دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: ۵ شهرستان ایرانشهر، چابهار، بمپور، سرباز و کنارک در حوزه این دانشگاه در وضعیت قرمز قرار دارد.
معاون دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: ۵ شهرستان ایرانشهر، چابهار، بمپور، سرباز و کنارک در حوزه این دانشگاه در وضعیت قرمز قرار دارد.
به گزارش صبح ساحل،فرهاد دادگر در ایرانشهر گفت: طبق اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت و درمان پنج شهرستان ایرانشهر، چابهار، بمپور، سرباز و کنارک در حوزه دانشگاه علومپزشکی ایرانشهر در وضعیت قرمز قرار دارند.معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان بعد از خوزستان دومین استان با تعداد بیشترین شهرهای وضعیت قرمز است.
وی اضافه کرد: وضعیت قرمز به مرحلهای گفته میشود که بیماری به سمت مرحله همهگیری رفته و شهروندان فقط بنا بر ضرورت و صرفاً برای کارهای ضروری و تهیه مایحتاج اولیه زندگی از خانه خارج شوند و تختهای بیمارستانی نیز دیگر ظرفیت پذیرش ندارند.دادگر اظهار داشت: با عدم رعایت پروتکلهای اعلامی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاههای علوم پزشکی استان، روزانه تعداد مبتلایان و جان باختگان در شهرستانهای ذکر شده در حال افزایش است.
وی خاطرنشان کرد: با وجود ایجاد محدودیت فعالیت صنوف پرخطر و پرریسک متاسفانه شاهد ازدحام جمعیت بدون رعایت بهداشت حفاطت فردی و ماسک در سطح شهر و صنوف خدماتی هستیم که عامل مهمی در شیوع کرونا است.دادگر گفت: یکی از دلایل افزایش آمار بیماران ناقلین بدون علامت هستند که شناسایی ناقلین بدون علامت توسط همکاران بهداشتی در حال انجام است.
منبع:تسنیم
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند