شهرستانها
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم بر وحدت بین دستگاه های اجرایی جزیره به عنوان نقشه راه موفقیت قشم در کنترل بیماری کووید 19 تاکید کرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم بر وحدت بین دستگاه های اجرایی جزیره به عنوان نقشه راه موفقیت قشم در کنترل بیماری کووید 19 تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار صبح ساحل از قشم، حمیدرضا بهزادی، در نشست مشترک رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و رییس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان هرمزگان که صبح امروز در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد، با برشمردن اقدامات عملیاتی و اجرایی منطقه آزاد قشم گفت: با اقدام به موقع سازمان منطقه آزاد قشم و برگزاری ستاد بحران با محوریت جلوگیری از گسترش بیماری کووید 19 و دستور ایشان مبنی بر بسیج همه دستگاه ها برای همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، توانستیم شرایط بحرانی را به شرایط پایدار تبدیل کنیم.
وی با برشمردن خدمات سخت افزاری و نرم افزاری منطقه آزاد قشم در مدت شیوع کروناویروس ادامه داد: اختصاص بیش از ۲۰ میلیارد ریال از بودجه سازمان برای تامین نیازهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان باهدف کمک به تجهیز فضاهای درمانی و تامین بهداشت عمومی جزیره شامل؛ ۴۰۰ هزار ماسک، 3 دستگاه ونتیلاتور، 6 دستگاه ساکشن، 40 دستگاه اکسیژن و ... همچنین کمک به ارتقا و تجهیز فضاهای درمانی بخش هایی از این خدمات است.
به گفته بهزادی، ارتقا زیرساخت بیمارستان خلیج فارس روستای جی جیان برای پذیرش بیماران دیالیزی با هدف آزادسازی ظرفیت پذیرش بیمارستان پیامبر اعظم(ص) برای بیماران کرونایی، افزایش ظرفیت تخت های تنها بیمارستان شهر قشم و تجهیز و آماده سازی کلینیک خلیج فارس شهر قشم همچنین اختصاص دو فضای استاندارد هتلینگ به عنوان نقاهتگاه برای پذیرش بیماران احتمالی نیز تلاش های دیگر منطقه آزاد قشم با دستور مستقیم و ویژه مدیرعامل این سازمان جهت افزایش ایمنی و سلامت ساکنان بوده است.
وی افزود: طراحی سامانه کیا به منظور کنترل بهتر بر ورود قشموندان در سفر و همچنین طراحی سامانه ای برای ثبت نام داوطلبان متقاضی کمک به کادر درمانی و بهداشتی شهرستان بخش نرم افزاری خدمات این منطقه به ما می باشد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در پایان با اشاره به تعداد ۲۳۴ تست انجام شده و گزارش ۲۸ مورد مثبت در قشم از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 در کشور، عنوان داشت: نداشتن هیچ آمار فوتی ناشی از کروناویروس یکی از افتخارات ما در جزیره است که نتیجه تلاش ها و تعاملات بین دستگاهی به رهبری سازمان منطقه آزاد قشم می باشد.
گفتنی است، در جلسه صبح امورز 20 فروردین ماه، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، دكتر حسين فرشيدي رییس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني هرمزگان، دكترعبدالله غريب زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي استان هرمزگان، حمیدرضا بهزادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، احسان دبیری، مدیر بیمارستان پیامبر اعظم(ص) به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.





تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
رفع اختلال در سیستم بانکی تا پایان شب
شمار کشتهشدگان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت
استاندار خراسانرضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز نهایی نشده است
اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزلهزده ونزوئلا
فوتسال زنان ایران با دو پیروزی قهرمان جام کافا شد
ادعای والاستریتژورنال درباره حمله ایران به یک نفتکش
زمین لرزه ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟