اجتماعی
مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان گفت: خبرنگاران می توانند درخواست خود را برای دریافت بیمه از طریق سامانه ثبت بیمه بیکاری وزارت کار پیگیری کنند.
مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان گفت: خبرنگاران می توانند درخواست خود را برای دریافت بیمه از طریق سامانه ثبت بیمه بیکاری وزارت کار پیگیری کنند.
به گزارش صبح ساحل، معصومه قاسمی گوربندی روز جمعه با اعلام این خبر افزود: خبرنگاران همه شهرهای هرمزگان می توانند با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند.
وی بیان داشت: باتوجه به برنامه های حمایتی دولت از افراد بیمه شده سازمان تامین اجتماعی به علت شیوع کرونا، خبرنگاران نیز مشمول این برنامه شده و می توانند از این مزایا بهره مند شوند.
مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان اظهارداشت: طبق شرایط اعلامی خبرنگارانی که تا به امروز از طریق نشریات دارای کدبیمه ای بوده وحق بیمه آنها ماهانه واریز شده، مشمول دستورالعمل وزارت کار و تعاون رفاه اجتماعی می باشند.
قاسمی ادامه داد: مدت زمان برقراری بیمه بیکاری ۳ ماه بوده که از اسفند ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ می باشد.
وی با بیان اینکه برقراری بیمه بیکاری شامل صاحب امتیاز نشریات نمی شود، گفت: علاوه بر صاحب امتیاز، مدیران مسوول نشریات نیز فعلا مشمول این حمایت نشده اند اما قرار است در هفته آینده با پیگیری اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان این مورد اطلاع رسانی شود.
منبع:ایرنا
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
رفع اختلال در سیستم بانکی تا پایان شب
شمار کشتهشدگان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت
استاندار خراسانرضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز نهایی نشده است
اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزلهزده ونزوئلا
فوتسال زنان ایران با دو پیروزی قهرمان جام کافا شد
ادعای والاستریتژورنال درباره حمله ایران به یک نفتکش
زمین لرزه ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟