اجتماعی
ربیعی سخنگوی دولت در پایان جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت دولت:بر اساس گزارش وزیر بهداشت موج اول بیماری را کنترل کردهایم، در برخی از شهرها ورودی و خروجی بیماران به یک تعادلی رسیده است.
به گزارش صیح ساحل، ربیعی سخنگوی دولت در پایان جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت دولت:بر اساس گزارش وزیر بهداشت موج اول بیماری را کنترل کردهایم، در برخی از شهرها ورودی و خروجی بیماران به یک تعادلی رسیده است.ما تختهای خالی هم داریم و این نشان میدهد این بیماری را کنترل کردهایم.
در جلسه امروز بحث این بود که ممکن است موج دوم این بیماری را داشته باشیم.اما برخی هموطنان متأسفانه به توصیه های بهداشتی توجه نداشتند و احتمال ایجاد موج دوم وجود دارد.
رییس جمهوری ابلاغ کرد که سفرهای جدید و خروج از شهرها ممنوع می شود.
آئین نامه اینکه چه کسانی برای چه کارهایی می توانند از شهرهایشان خارج شود تصویب خواهد شد.
سفرهای جدید ممنوع است
از همه مردم میخواهیم در این طرح همکاری کنند.آمارها نشان میدهد در جایی که به آنجا مسافرت شده موج جدید بیماری صورت گرفته است.
هیات وزیران از همه کسانی که به سفر میروند می خواهد بازگشت خود را طوری برنامه ریزی کنند که بازگشت آنها به روزهای آخر تعطیلات نرسد.
توصیه میکنیم کسانی که به سفر رفتهاند از همین امروز برای بازگشتشان اقدام کنند.
این تصمیم سختگیرانه است، ممکن است تعدادی از مردم را ناراضی کند اما ناچاریم برای سلامت مردم تصمیمات سختگیرانه بگیریم.
(مجازات) عدم رعایت این قوانین را قوه قضائیه اعلام خواهد کرد و نیروی انتظامی نیز اقدام خواهد کرد.
امروز با دستور رئیس جمهور، دولت، ادارات، فعالیتهای اقتصادی مگر در موارد نیاز مردم تا ۱۵ فروردین تعطیل خواهد شد و لیست آن با همکاری وزیر صمت اعلام خواهد شد.
در زمینه خرید مردم هیچ مشکلی نداریم و کالاهای اساسی را برای چند ماه آینده داریم.
توصیه میکنیم مردم در کمال آرامش خریداری کنند.
هم تولید سه شیفت و هم مراکز خرید سه شیفت را در دستور کار داریم.
امسال ۱۳ بدر نخواهیم داشت
گزارشی شد که تجمعات و حضورها در پارکها وجود دارد که تصمیمات سختگیرانه در این زمینه اتخاذ خواهد شد و امسال قطعاً ۱۳ بدر مانند سالهای پیش نخواهیم داشت.
مبتلایان به کرونا در صورت خروج از قرنطینه اعمال قانون خواهند شد
هیات وزیران بر طرح غربالگری تاکید دارد.با همین طرح افرادی که مبتلا به کرونا هستند دارند شناسایی میشوند. با تمهیدات وزارت ارتباطات حرکت این افراد شناسایی میشود.
کسانی که مبتلا به کرونا هستند در صورت خروج از قرنطینه اعمال قانون خواهند شد و باید 15 روز خود را بصورت قرنطینه سپری کنند.
منبع:خبرهرمزگان
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
رفع اختلال در سیستم بانکی تا پایان شب
شمار کشتهشدگان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت
استاندار خراسانرضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز نهایی نشده است
اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزلهزده ونزوئلا
فوتسال زنان ایران با دو پیروزی قهرمان جام کافا شد
ادعای والاستریتژورنال درباره حمله ایران به یک نفتکش
زمین لرزه ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک