06

تیر

1405


شهرستان‌ها

21 اسفند 1398 09:53 0 کامنت

استاندار هرمزگان گفت: تولید و واردات کالاهای بهداشتی در راستای تامین نیاز استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا در حال پیگیری و انجام است، تا به سرعت بتوانیم این اقلام مورد نیاز از جمله ماسک و انواع ژل های ضد عفونی کننده را وارد بازار استان کنیم.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی شب گذشته(۲۰ اسفندماه) در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان، عنوان کرد: با هدف تامین کالاها و محصولات بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در هرمزگان، واردات این کالاها از طریق بنادر استان در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: در این راستا از توانمندی‌های مجموعه اتاق بازرگانی، تجار، بازرگانان، لنج داران و مجموعه بنادر استان هرمزگان استفاده می‌شود تا کالاهای بهداشتی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی استان، خریداری و وارد استان شود.

استاندار هرمزگان افزود: در کنار واردات، رویکرد اصلی ما پیگیری راه اندازی خطوط تولید بخش زیادی از این محصولات در استان است تا به سرعت بتوانیم این اقلام مورد نیاز از جمله ماسک و انواع ژل های ضد عفونی کننده را وارد بازار استان کنیم.

همتی تصریح کرد: مجموعه بازرسان و اداره کل تعزیرات حکومتی استان نیز نظارت دقیق بر بازار داشته و قیمت‌ها را کنترل کنند.

وی اظهار کرد: در این شرایط با توجه به نیاز جامعه به کالاهای بهداشتی، باید از سوی نیروها و دستگاه‌های مسئول برخورد قانونی با احتکارکنندگان و قاچاق این محصولات صورت گیرد.

استاندار هرمزگانخاطرنشان کرد: هماهنگی خوبی میان دستگاه های اجرایی، نظارتی، قضایی، انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی استان وجود دارد تا بتوانیم نیازهای مردم در این شرایط را به خوبی تامین کنیم.

همتی کنترل ورودی های استان در راستای سیاست حفظ سلامت مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: نصب چادر در تمامی پارک ها به ویژه در سواحل ممنوع است و در ورودی های استان غربالگری برای پیشگیری از بیماری کرونا با کنترل و مراقبت شدید، صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در استان هرمزگان گردشگر پذیرفته نمی شود، بیان کرد: هیچ‌گونه خدماتی به گردشگران در این استان ارائه نمی‌شود که از جمله آن عدم ارائه خدمات برای انتقال خودروی گردشگران از بنادر پل و چارک به جزایر قشم و کیش است.

استاندار هرمزگان گفت: تمامی این تدابیر و سیاست ها برای حفظ سلامتی مردم است و از همه هموطنان می‌خواهیم تا برای پیشگیری از بیماری کرونا به طور جدی از تردد غیرضروری خودداری کنند.

همتی اضافه کرد: مردم شریف هرمزگان در درون شهرها تردد غیرضروری، تجمع و ازدحام نداشته باشند و برای حفظ سلامت خود و دیگران در خانه بمانند و همچنین از مسافرت‌های درون استانی و برون استانی، اجتناب کنند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: مبارزه موثر و شکست ویروس کرونا با همکاری همگانی میسر می‌شود و از همه مردم می‌خواهیم اصول بهداشتی را رعایت کنند.

منبع:ایسنا

دیدگاه ها (0)
img
img

سازمان غذا و دارو درباره شامپوهای غیرمجاز هشدار داد

استخدام ۱۰ کارگر ساده و ۲ راننده تراکتور در بندرعباس

ویژه‌برنامه‌های جام‌جهانی در صدر توجه مخاطبان

دعوت به همکاری در آزمایشگاه همکار اداره استاندارد بندرعباس

آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه

آمادگی فرودگاه‌ها برای میزبانی از مسافران و مهمانان در ایام تشییع رهبر شهید

آمادگی فرودگاه‌ها برای میزبانی از مسافران و مهمانان در ایام تشییع رهبر شهید

بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا

آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سربازی مشمولان سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۵

پیام تیم ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال

صحن علنی مجلس هفته پس از تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب برگزار می‌شود

بانک مرکزی: سود بانکی 40 درصدی صحت ندارد

چرا واریزی برخی بازنشستگان کمتر از مبلغ خالص پرداختی فیش خرداد است؟

زلزله ونزوئلا؛ چهار درس برای ساختمان‌های ایران

پیش‌بینی ورود نزدیک به 2 میلیون خودرو به تهران در روز مراسم تشییع رهبر شهید

img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است