جنوب کشور
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویڙه آبادان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در نقاط مختلف کشور راههای ورودی آبادان بر روی مسافران و گردشگران از امروز بسته شد.
به گزارش صبح ساحل، سید زین العابدین موسوی عصر یکشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی با استقرار در ورودیهای شهر آبادان مانع از ورود گردشگران و مسافران میشوند و اجازه ورود به خودروهای دارای پلاک غیر از آبادان و خرمشهر داده نمیشود.
وی به پایش و بیماریابی در ورودیهای آبادان توسط گروههای بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت:مسافران و گردشگران در ورودیهای شهر پایش میشوند و در صورت نیاز به مراقبت به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل خواهند شد.
وی افزود: این تدابیر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا انجام میشود و اگر شهروندان درست و به موقع همکاری کنند و ما وظایف خود را به خوبی انجام دهیم سلامت شهر تضمین میشود.
کرونا مانند سایر ویروسهای تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماریهای خود ایمنی میتواند خطرناک باشد.
این ویروس که با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.
۶ مورد بیمار مبتلا به کرونا یا کووید ۱۹ در آبادان شناسایی شده است. ۲ نفر از این بیماران مرخص و ۲ نفر در بیمارستان طالقانی آبادان بستری شدهاند همچنین ۲ بیمار فوت کردند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید