سلامت
نشست اضطراری مدیران و مسئولان شهرداری تهران با مسئولان وزارت بهداشت و اورژانس کشور هم اکنون در حال برگزاری است.
نشست اضطراری مدیران و مسئولان شهرداری تهران با مسئولان وزارت بهداشت و اورژانس کشور هم اکنون در حال برگزاری است.
به گزارش صبح ساحل، غلامحسین محمدی مدیرکل روابط عمومی شهرداری تهران روز شنبه در توئیتی اعلام کرد: هم اکنون جلسه اضطراری مدیران شهرداری تهران با مسئولان وزارت بهداشت و اورژانس کشور، برای اتخاذ تصمیمات لازم برای مدیریت شیوع کرونا در حال برگزاری است و تصمیمات این جلسه اعلام و سریعا اجرایی خواهد شد.
به گفته مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا دوم اسفند امسال ویروس کرونا ۱۸ مورد قطعی مبتلا در ایران داشته که چهار نفر آنها جان خود را از دست دادهاند.
وزیر بهداشت تعداد افراد مشکوک به ویروس کرونا را در بیمارستانهای کشور ۲۴ نفر اعلام کرده بود که دوم اسفند ابتلای ۱۳ نفر از آنان به این ویروس قطعی شد.
بیماری کرونا علائمی مشابه بیماری آنفلوآنزا دارد و برای پیشگیری از ابتلای به آن، پزشکات و متخصصان توصیه کرده اند که افراد از دست دادن و روبوسی خودداری و در حد توان از ماسک استفاده کنند.
در یک ماه گذشته ۲ هزار و ۲۵۰ نفر در چین و ۸ نفر در دیگر کشورهای جهان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و هزاران نفر در بیمارستان ها، بستری شده اند.
منبع:ایرنا
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید