اقتصادی
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: مرحله دوم ثبتنام طرح اقدام ملی مسکن از اواسط اسفند ماه آغاز میشود و در این دوره سهمیه برخی از شهرها به دلیل حذف بسیاری از متقاضیان افزایش مییابد.
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: مرحله دوم ثبتنام طرح اقدام ملی مسکن از اواسط اسفند ماه آغاز میشود و در این دوره سهمیه برخی از شهرها به دلیل حذف بسیاری از متقاضیان افزایش مییابد.
به گزارش صبح ساحل، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفتوگو با خبرنگاران با بیان اینکه غربالگری و پالایش طرح اقدام ملی مسکن در تمامی استانها به اتمام رسیده است، گفت: در برخی از استانها تا ۶۶ درصد و در برخی استانها تا ۳۵ درصد واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن بودهاند که مابقی ثبتنام کنندگان به دلیل نداشتن شرایط لازم حذف شدهاند و برخی از متقاضیان هم در هنگام مراجعه ممکن است به دلیل نداشتن سابقه سکونت ۵ ساله در شهرهای خود در این طرح حذف شوند.
او با اشاره به اینکه متقاضیان میتوانند برای ارائه شکایت و همچنین دلیل حذف شدن خود به ادارات کل مراجعه کنند که ممکن است برخی از مراجعهکنندگان شرایطشان پذیرفته شود.
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی از ثبتنام کنندگان ممکن است در سالهای پیش در طرح مسکن مهر ثبتنام کرده باشند، اما بعد از گذشته مدتی انصراف داده باشند، اما هنوز فرم "ج" آنها همچنان قرمز مانده است که در هنگام مراجعه به ادارات کل فرم "ج" آنها سبز میشود و واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن میشوند.
منبع:خبرنگاران جوان
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید