جنوب کشور
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: علت فوت یک زن در این بیمارستان که شایعه شده بر اثر مصرف کیک آلوده به قرص بودهاست هنوز معلوم و مشخص نیست و این موضوع هماکنون در دست بررسی است.
به گزارش صبح ساحل، دکتر علی دریانورد روز چهارشنبه افزود: دلیل فوت این زن پس از انجام مراحل پزشکی قانونی و ارایه نتایج حاصل از نمونههای ارسال شده به مرکز استان بوشهر مشخص و سپس اطلاع رسانی خواهد شد.
وی با تاکید براینکه تا زمان اعلام نتایج فرایند مراحل پزشکی قانونی نمیتوان در این زمینه اظهار نظر کرد ادامه داد: این زن با حدود ۳۵ سال سن روز گذشته به این بیمارستان مراجعه و اظهارداشت حالم خوب نیست که بلافاصله ۲ پزشک بر سر بالین آن حاضر و شروع به معاینه برای تشخیص بیماری کردند.
وی گفت: درحین معاینه بیمار دچار افت فشار خون شد که بلافاصله تیم احیا و متخصص بیهوشی بر سر بالین آن حاضر و برای زنده نگه داشتن آن تلاش کردند اما پس از ۴۵ دقیقه احیا، علایم حیاتی خود را از دست داد و فوت شد.
رئیس بیمارستان امیراامومنین (ع) گناوه بیان کرد: نمونه خون و ادرار این زن متوفی برای آزمایش به استان بوشهر ارسال و جسدش نیز کالبدشکافی خواهدشد و تا زمانی که نتایج آن اعلام نشده نمیتوان اظهارنظر کرد.
از روز سه شنبه مطالبی در فضای مجازی انتشار یافته که علت فوت این زن استفاده از کیک آلوده به قرص بوده و یک فایل صوتی نیز توسط بستگانش بر تایید آن در این زمینه پخش شدهاست.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
منبع: ایرنا
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند