اقتصادی
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: ورود نهاده های دام و طیور از بندر شهیدرجایی فرصتی برای رونق تولید در واحدهای تولیدی دام و طیور این استان است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: ورود نهاده های دام و طیور از بندر شهیدرجایی فرصتی برای رونق تولید در واحدهای تولیدی دام و طیور این استان است.
\r\n
به گزارش صبح ساحل، طهماسب غلام پور شب گذشته(چهارم دی ماه)در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از سال ها وقفه در ورود نهاده های دامی از بندر شهیدرجایی خوشبختانه با پیگیری فراوان مسئولین استانی و کشوری شاهد ورود، تخلیه و بارگیری سه کشتی نهاده دامی بوده ایم که فرصت بسیار خوبی برای رونق تولید در واحدهای دام و طیور استان می باشد.
\r\nوی افزود: محموله های وارداتی شامل یک کشتی ذرت به میزان تقریبی ۶۳ هزار تن، یک کشتی کنجاله سویا به میزان تقریبی ۵۹ هزار تن و یک کشتی جو با وزن تقریبی ۶۵ هزار تن می باشد.
\r\nمعاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر برای تمامی واحدهای دامی به خصوص تولیدکنندگان گوشت مرغ این امکان فراهم است که نهاده های دامی موردنیاز خود را از این محل تامین کنند.
\r\nغلام پور با بیان اینکه ورود نهاده های دام و طیور از بندر شهیدرجایی علاوه بر کاهش هزینه های تولید باعث می شود که تولیدکنندگان در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به خرید و دریافت نهاده اقدام نمایند، خاطرنشان کرد: پیش از این عمده نهاده های دامی از بندر امام خمینی (ره) واقع در استان خوزستان بارگیری و حمل می شد که علاوه بر افزایش هزینه های تولید گاها محموله های خریداری شده با تاخیر چند هفته و بعضا ماهانه ارسال می شد.
\r\n
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند