07

تیر

1405


شهرستان‌ها

01 دی 1398 21:03 0 کامنت

با تلاش دادگستری هرمزگان و شورای حل اختلاف استان، دو طایفه بزرگ لیردف و سورک در شهرستان جاسک در شرق هرمزگان صلح کردند.
به گزارش صبح ساحل، به نقل ازایرنا، معاون قضایی رییس کل دادگستری هرمزگان عصر یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این دو طایفه در چند وقت اخیر با هم اختلاف پیدا کردند که متاسفانه این اختلاف منجر به به تحمیل خسارتی افزون بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال و حوادث متعددی از جمله تخریب و به آتش کشیدن یک جایگاه پمپ بنزین در این منطقه شده بود.
مظفر حمزه‌ئی بیان داشت: به دنبال بروز این اختلاف ها، شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان وارد عمل شده و سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و با ورود به هنگام دستگاه قضایی، اختلاف میان این دو طایفه برطرف و سران طوایف هم قسم شدند که از این به بعد در کنار یکدیگر با صلح و صفا زندگی کنند و کینه و کدورتهای پیش آمده را از بین ببرند.
شهرستان جاسک در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

دیدگاه ها (0)
img
img

قانون تعیین تكلیف وضعیت ثبتی اراضی وساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حاجی آباد

فراخوان عمومی یک مرحله ای ‌- نوبت دوم

مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی بصورت یکپارچه ( 39 -1405 )

موضوع قانون تعيين تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حوزه ثبت ملک پارسیان

موضوع قانون تعيين تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حوزه ثبت ملک پارسیان

سند مالکیت ششدانگ یک قطعه زمین محصوری

موضوع قانون تعیین وتکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی میناب

موضوع قانون تعيين تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حوزه ثبت ملک پارسیان

موضوع قانون تعيين تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حوزه ثبت ملک پارسیان

قانون ساماندهی املاک که در محدوده بافت مسکونی شهرستان پارسیان

آگهی مجمع عادی به طور فوق العاده نوبت دوم

رفع اختلال در سیستم بانکی تا پایان شب

شمار کشته‌شدگان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت

استاندار خراسان‌رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز نهایی نشده است

اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا

img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال