مدیرعامل فولاد هرمزگان اعلام کرد: این شرکت با بهرهگیری از توان شرکتهای سازنده داخلی، دانشگاهها و شرکتهای دانشبنیان و پارکهای علم و فناوری از ابتدای سال ۹۸ تاکنون پروژه داخلیسازی حدود ۹۰۰ ردیف از کالای خارجی مورد نیاز را آغاز کرده است
به گزارش صبح ساحل،به نقل از می متالز، فرزاد ارزانی در مورد ایجاد واحد بومیسازی و ساخت داخل در ساختار سازمانی فولاد هرمزگان گفت: با توجه به شرایط پیشرو و اعمال تحریمها، توجه به مقوله بومیسازی بهعنوان یک فرصت میتواند در راستای رشد بهرهوری و تقویت صنایع مفید واقع شود. به گفته وی، با توجه به اهمیت بومیسازی، شرکت فولاد هرمزگان در ساختار سازمانی خود واحد بومیسازی و ساخت داخل را از سالیان قبل ایجاد کرده است و با هدف پایین آوردن هزینههای تامین قطعات، کاهش ارزبری و کاهش مدت زمان تامین قطعات و تجهیزات از داخل، اولویت دادن به بحث کیفیت و ایمنی را مدنظر قرار داده و طی سالیان اخیر با اتکا به توان مهندسی کارکنان مجموعه و شرکتهای توانمند داخلی و یاری گرفتن از شرکتهای دانشبنیان و توان پژوهشـی دانشگاههای کشور، در مسیـر داخلیسازی تکنولوژی ساخت داخل و بهتبع آن تامین داخلی تجهیزات و اقلام مورد نیاز گام برداشته است. ارزانی افزود: از حدود ۱۹ هزار ردیف قطعات و تجهیزات یدکی موردنیاز شرکت فولاد هرمزگان، تاکنون بیش از ۱۲ هزار ردیف معادل ۶۳درصد از طریق شرکتهای داخلی تامین شده است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است