در یک زمانبندی مشخص، پرونده الکترونیکی سلامت برای تمام شهروندان قشم با اولویت دانشآموزان ایجاد شود.
به گزارش صبح ساحل،به نقل از ایرنا،فرماندار قشم روز دوشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گفت: تعداد مدارس مروج سلامت باید افزایش پیدا کند و به تدریج تمام مدرسهها زیر پوشش این طرح قرار گیرند.
علیرضا نصری افزود: همچنین از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان مدارس باید برای ارتقاء آگاهی خانوادهها نسبت به مسایل بهداشتی استفاده شود.
وی ادامه داد: با برگزاری دورههای آموزشی برای این انجمنها در مدارس میتوان خانوادهها را به اهمیت بحث سلامت واقف کرد.
نصری اظهار کرد: پیشگیری از بیماری باعث جلوگیری از تحمیل هزینههای سنگین به خانوادهها در آینده میشود.
محل زیست حشره مالاریا در قشم شناسایی شود
فرماندار قشم تصریح کرد: برای سالم سازی محیط نیز باید محل زیست حشره مالاریا در قشم شناسایی و نابود شود.
وی افزود: در این راستا، شبکه بهداشت شهرستان قشم با اجرای یک طرح مکانهایی را که زمینه رشد حشره مالاریا در آن بیشتر است، شناسایی کند.
نصری خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم نیز به همراه شهرداریها در اقدامی تعاملی نسبت به نابودی این فضاها اقدام کنند.
شهرستان قشم شامل جزیرههای قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در میان آبهای خلیج فارس گسترده شدهاست.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند