سهیل الدین پورنگ مربی تیم شهرداری بندرعباس پس از برد تیمش مقابل تیم شهدای بابلسر در گفتگو باصبح ساحل گفت : بازی سختی بود وما درخانه بازی می کردیم وهواداران از ما برد می خواستند ، که خوشبختانه با همدلی وتلاش بچه ها توانستیم یک برد شیرین به هواداران هدیه کنیم.
به گزارش صبح ساحل،مربی شهرداری با بیان اینکه درنیمه نخست چند فرصت گلی زنی را از دست دادیم گفت : در نیمه دوم با راهنمایی های مجتبی خورشیدی سرمربی تیم بچه ها به خود آمدند وبا حرکت روبه جلوو عقب راندن حریف حملات خودرا تشدید کردیم وخیلی زود به گل مساوی دست یافتیم. وبعد از زدن گل نخست فشار خودرا به حریف کم نکردیم که حاصلش دو گلی دیگر درپی داشت. خدارا شکر این بازی را بردیم.
پورنگ در خصوص بازی بعدی با کرمانشاه گفت : تیم ما دیر بسته شد به همین خاطر برای آمادگی بیشتر تیم با برنامه های تمرینی متفاوت سعی می کنینم بچه ها را به
آمادگی دلخواه برسانیم تا درکرمانشاه به یک نتیجه دلخواه برسیم. وما مطمئنیم روز به روزو هر چقدر زمان بگذرد بهتر وهماهنگ تر خواهیم شد واز این بابت نگرانی ندارم.
وی در پایان گفت : از تک تک بچه ها که درزمین با جان ودل بازی کردند و توانستند سه امتیاز شیرین را برای تیم کسب کنند واز هواداران که با تشویق وهمراهی به بازیکنان انگیزه مضاعف دادند تشکر می کنم .
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است