استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان سرشار از ظرفیتهای متنوع برای توسعه است و دانشگاه آزاد اسلامی که در تمامی مناطق این استان حضور دارد، میتواند پشتیبانی علمی از توسعه استان را انجام دهد.
به گزارش صبح ساحل،به نقل از خبرگذاری فارس،فریدون همتی شامگاه سه شنبه در نشست با روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی میتواند محور توسعه شهرستانهای هرمزگان بر مبنای کار علمی باشد.
وی ادامه داد: باید ماموریتهای تخصصی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان متناسب با ظرفیت هر کدام از شهرستانها جهت توسعه تعریف شود.
استاندار هرمزگان افزود: با این کار میتوانیم جهشهای خوب و تحولات بزرگی را در استان هرمزگان در عرصههای مختلف رقم بزنیم و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.
همتی بیان کرد: این کار باید به شکل ساختارمند و در قالب تفاهمنامهای توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در هر کدام از شهرستانهای استان هرمزگان اجرایی شود و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای شکوفایی هرچه بیشتر ظرفیت آن شهرستان گام بردارد.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: هرمزگان سرشار از ظرفیتهای متنوع برای توسعه است و دانشگاه آزاد اسلامی که در تمامی مناطق این استان حضور دارد، میتواند پشتیبانی علمی از توسعه استان را انجام دهد.
وی اظهار داشت: با به کارگیری ابتکارات و ایدههای دانشگاهیان شاهد تحولات بزرگ در راستای توسعه هر چه بیشتر استان هرمزگان خواهیم بود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک