07

تیر

1405


ورزشی

05 بهمن 1390 11:41 0 کامنت

 صبح ساحل، ورزشی _ سفید پوشان نونهال البدر بندرکنگ از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در مصاف با نماینده اصفهان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

سر مربی البدر در گفت‌وگوی اختصاصی به صبح‌ساحل گفت: اصفهانی ها با نامهربانی و فریب کاری و به کمک داور نخستین شکست سال جاری را به ما تحمیل کردند.

علیرضا قربانی که از  این کار  تیم میزبان به شدت ناراحت بود ادامه داد: محل بازی را کردآباد اعلام کرده بودند ولی آنجا که رفتیم گفتند باید بروید خمینی شهر که خارج از شهر بود زمانی که آدرس و زمان را از آنها جویا شدیم گفتند: سی‌وپنج دقیقه تا ورزشگاه خمینی شهر فاصله است اما پس از یک ساعت و 20 دقیقه و دقیقا 10 دقیقه قبل از اغاز  بازی به محل مسابقه رسیدیم . وی اضافه کرد : اگر یک تاکسی کرایه نکرده بودیم که راهنمایی مان کند با این کار تیم میزبان به بازی هم نمی‌رسیدیم. قربانی همچنین افزود: خطای پنالتی صدر در صد روی مهاجم ما را داوران قمی اعلام  خطا نکردند و بالعکس با اخراج بازیکن ما  تیم  البدر  را 10 نفره کردند تا 15 دقیقه پایانی بازی را با یک نفر کمتر بازی کنیم. در حالیکه مربیان تیم اصفهانی هم اذعان داشتند که خطای پنالتی بود ولی بالاخره همه چیز دست به دست هم داد تا نخستین باخت سال 1390 در پرونده ما ثبت شود. گفتنی است پنجشنبه این هفته البدر در زمین اختصاصی میزبان پتوی لاله اصفهان است. 

 

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است