07

تیر

1405


اجتماعی

05 بهمن 1390 10:00 0 کامنت

صبح ساحل ، گزارش -رييس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان گفت: هدف از تحصيل افزايش معرفت و آگاهي براي خدمت رساني به جامعه است و تحصيل نبايد به صرف دستمزد و حقوق باشد.دكتر محمد شكاري در مراسم تحليف 148 نفر از دانش آموختگان مقاطع كارداني و كارشناسي رشته هاي اتاق عمل، هوشبري،فوريتهاي پزشكي، پرستاري و مامايي، بهداشت محيط و بهداشت حرفه اي از افزايش كيفيت آموزشي دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان  در دهه آینده سخن گفت.دکتر شکاری با اشاره به بيست و پنجمين سالگرد تاسيس دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان افزود: دانشجوياني كه امروز دانش آموخته شدند وارد نظام خدمات بخش بهداشت و سلامت كشور خواهند شد. وي تاكيد كرد: با توجه به وجود صنايع در غرب استان هرمزگان دانش آموختگان رشته هاي بهداشت حرفه اي و بهداشت محيط مي توانند در اين صنايع مشغول به كار گردند. وي همچنين از تلاش دانشگاه براي ايجاد رشته هاي كارشناسي ارشد خبر داد. دکتر شکاری ادامه داد: اميدواريم از دانش آموختگان رشته هاي پرستاري و مامايي در طرح پزشك خانواده استفاده كنيم.رييس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان با اشاره به حساسيت شغل پرستاري و سختي و مشقت هاي اين شغل ابراز كرد: دانش آموختگان اين رشته بتوانند رضايتمندي مردم را در ارائه خدمات بدست آورند. وی موضوع پرداخت حقوق پرستاران و كاركنان بخش سلامت و بهداشت را مربوط به پرداخت نكردن به موقع مطالبات بیمارستان ها ازسوی مراكز و سازمان های بیمه گردانست و یادآور شد: این مشكل با پرداخت به موقع مطالبات بیمارستان ها از سازمان های بیمه گر رفع گردد.رییس دانشكده پرستاری و مامایی نیز در این مراسم گفت: بهبود خدمات و افزایش كیفیت محصولات در هربخشی و به خصوص بخش سلامت به تلاش و پشتكار ارائه دهندگان آن باز می گردد.  دکتر دیندارلو افزود: اگر كشوری زیبا و آباد می خواهیم باید تلاش بیشتری از خود نشان داده و سعی در كسب علم و دانش برای ساخت كشور داشته باشیم. وی رمز سازندگی را امید به آینده و تلاش دانست.

 


 

 

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است