07

تیر

1405


ورزشی

01 بهمن 1390 11:54 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزش -مربی جوان گود کشتی استان سکان هدایت تیم ملی جوانان فرنگی ‌کار ایران را برعهده گرفت. 

ستار عباسی پس از دریافت این حکم درگفت‌وگوی اختصاصی با صبح‌ساحل عنوان نمود: می‌بایست از امروز اول بهمن‌ماه به مدت سیزده‌روز نخستین اردوی فرنگی‌کاران جوان را درسالن شماره 2 خانه کشتی تهران برپا کنیم. این مربی 31 ساله درادامه افزود: این تیم طی سه مرحله اردو بسترسازی وشناسایی نخبه‌های این عرصه را پشت‌سرگذاشته واز این هفته وارد دور جدید تمرینات خواهد شد. وی اضافه کرد: از هرمزگان ورزشکاری دراین اردو حضور ندارد اما مهدی زیدوند یکی از قهرمانان جوانان کشور است که در اردوی تیم بزرگسالان شرکت می‌کند وداوود عابدین‌زاده دیگر ملی‌پوش رده سنی بزرگسالان استان می‌باشد، عباسی با ابراز رضایت از این افتخار گفت: برای نخستین بار در رده‌های ملی مربیگری می‌کنم اما درتیم‌های باشگاهی در لیگ تهران مربیگری کرده

ام. این مربی با دانش از دوسال پیش سکان هدایت تیم منتخب کشتی استان درسالن مجید شاهی را برعهده گرفت وهم‌اکنون از دبیران تربیت‌بدنی آموزش وپرورش ناحیه یک است. 

 

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است