ورزشی
صبح ساحل ، ورزش - نمایندگان کاراته استان از هفته سوم سوپرلیگ با باختهای سنگین بدرقه شدند.
صبح ساحل ، ورزش - نمایندگان کاراته استان از هفته سوم سوپرلیگ با باختهای سنگین بدرقه شدند. مربی فعلی تیم شهرداری بندرعباس درگفتوگوی اختصاصی پس از نتایج ضعیف این تیم به صبحساحل گفت: این رقابتها روزجمعه بیستوسوم دیماه درخانه بسکتبال شیراز وبه میزبانی تیم لبنیات ارژن فارس برگزار شد که شهرداری درمصاف با فولادمبارکه تیم بدون باخت لیگ با نتیجه 27بریک شکست خورد، پردل رمضانی ادامه داد: درمصاف با مناطق نفتخیز که تاکنون نتایج درخشانی نگرفته بود با حساب 29برصفر مغلوب شدیم ودرمقابل پاس همدان نیز 22بر5 نتیجه را واگذار کردیم. تیم صنعت برق بندرعباس دیگر نماینده استان نیز درمقابل دانشگاه آزاد اسلامی 25بر2 شکست را پذیرفت. درپایان هفته سوم دوربرگشت ویک هفته مانده به پایان مسابقات سوپرلیگ کاراته فولادمبارکه با 45 امتیاز از 15 مبارزه به تنهایی درصدر جدول قرار دارد، دانشگاه آزاد با 39 امتیاز بالاتر از مقاومت و ارژن 30 امتیازی جای دارد ونمایندگان استان هرمزگان در انتهای جدول قرار گرفتهاند. جالب است بدانید در رنکینگ بهترینهای بخش کومیته لیگ در جمع 20 نفر اولیه ورزشکاری از هرمزگان وجود ندارد. گفتنی است مربی پیشین ومستعفی تیم شهرداری محمد بهرامی سکاندار تیم ملی در محل مسابقات این هفته حضور داشت اما کاری به تیم شهردای نداشت.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت؛ سکه ۱۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد
تداوم وقفه در بخشی از خدمات بانک ملی
تمدید مهلت واریز وجه منتخبین طرح فروش ایرانخودرو تا ۱۰ تیر
تورنمنت سه جانبه سهیمه آسیا؛ اعلام اسامی داوران دیدار گلگهر و چادرملو
ثبتنام «خادمین امام شهید» آغاز شد
بندر شهید رجایی، میزبان مرکز لجستیکی قزاقستان میشود
ویرایش حوزه آزمون دستیاری تخصصی از امروز آغاز شد
فروش سایپا دیزل به دلیل اختلال بانکی لغو شد
زمان امتحانات نهایی تغییر نمیکند/ امسال استخدامی نداریم
نخست وزیر آرژانتین استعفا کرد
ایران در خردادماه امسال ۳۷۶ بار لرزید
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید