05

تیر

1405


اقتصادی

04 تیر 1405 12:11 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، گزارش‌های مردمی حاکی از آن است که در برخی جایگاه‌ها، متصدیان برای ارائه کارت سوخت آزاد، طلب «شیرینی» می‌کنند. این در حالی است که محدودیت‌های اخیر، عملاً کارت‌های جایگاه را به ابزاری برای اخاذی از مردم تبدیل کرده است.

این وضعیت نه تنها باعث ایجاد صف‌های طولانی شده، بلکه به عاملی برای تنش و بی‌نظمی در جایگاه‌ها بدل شده است. از دستگاه‌های نظارتی انتظار می‌رود پیش از آنکه این معضل به رویه‌ای عادی تبدیل شود، برخوردی قاطع با متخلفان داشته باشند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال