06

تیر

1405


اجتماعی

02 تیر 1405 12:18 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، ایمان زارعی، مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: این پایگاه‌ها در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، بندرلنگه و قشم مستقر و آماده خونگیری هستند.

آقایان هر سه ماه، و بانوان هر چهار ماه یکبار می‌توانند خون اهدا کنند.

براساس این اعلام مرکز انتقال خون بندرعباس صبح‌ها از ساعت هشت تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت هفده تا ۲۲ آماده خونگیری از اهداء کنندگان است.

مرکز انتقال خون بندرلنگه نیز صبح‌ها از ساعت هشت تا ۱۳ و عصر‌ها از ۱۸و سی تا ۲۱و سی دقیقه آماده خونگیری است.

در تاسوعای حسینی هم، مسجد امام جعفر صادق بندرلنگه در کوی رودباری از ساعت بیست تا ۲۳، و مرکز خونگیری رودان از ساعت هجده عصر تا ۲۱ پذیرای اهداء کنندگان خون است.

مرکز انتقال خون میناب صبح‌ها از ساعت هشت تا ۱۳و عصر‌ها از ۱۸ و سی تا ۲۱ و سی دقیقه، قشم عصر‌ها از ساعت هفده تا ۲۲ از اهداء کنندگان نیکوکار، خونگیری می‌کنند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است