05

تیر

1405


جنوب کشور

31 خرداد 1405 19:55 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: این موسسه غیر مجاز با عوام فریبی و از طریق حجامت، زالو درمانی، بادکش و ماساژ درمانی، ادعای درمان انواع بیماری ها را داشت.

دکتر علی زارع هروکی از شهروندان درخواست کرد از مراجعه به مراکز درمانی و زیبایی فاقد تابلو و مجوز درمانی خودداری نمایند و در صورت مشاهده تخلف می توانند به صورت حضوری به اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه ( میدان شهید باهنر، ابتدای بلوار شهیدصدوقی جنوبی، ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه) مراجعه و یا از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش یا شکایت خود را مطرح نمایند.

وی بیان کرد: طی هماهنگی با معاون دادستان، این موسسه توسط کارشناسان اداره نظارت معاونت درمان، پلمب و پرونده فرد متخلف به دادسرا ارجاع شد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است