05

تیر

1405


ورزشی

31 خرداد 1405 08:51 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، تیم کاراته بانوان ایران روز گذشته ابتدا در مسیر فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی بالی اندونزی، تیم‌های چین تایپه، ازبکستان و ویتنام را یکی پس از دیگری شکست دادند و با اقتدار راهی دیدار نهایی شدند.

در فینال نیز ملی‌پوشان کشورمان برابر تیم ژاپن قرار گرفتند و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند تا عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کنند.

در این دیدار حساس، حنانه صالحی پس از تساوی ۲ بر ۲ در سنشو برنده تاتامی شد و فاطمه زهرا سعیدآبادی با نتیجه قاطع ۱۰ بر ۲ مقابل حریفان ژاپنی خود به برتری رسید تا کاروان ایران سومین مدال طلای خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال