ورزشی
در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس از تیم اسپاد تهران میزبانی می کند.
به گزارش صبح ساحل، تیم شهرداری بندرعباس یکی از دو نماینده هرمزگان در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور در هفته بیست و چهارم ، سهشنبه دوم تیر ماه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار اسپاد تهران خواهد رفت.
تیم شهرداری بندرعباس در گروه دوم این رقابتها تا پایان هفته بیست و سوم با ۳۴ در مکان پنجم و تیم اسپاد تهران با ۲۳ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی ایستاده اند.
در دیداری های گروه اول این رقابتها تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با نتیجه سه بر دو تیم رخش خودرو تبریز را از پیش رو برداشت و با ۳۴ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی ایستاد.
لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در دو گروه برگزار می شود که در گروه اول تیم های فولاد ب خوزستان، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد، برق شیراز، رخش خودرو تبریز، فولاد هرمزگان، شاهین تهران، استقلال زاهدان، پادیاب خلخال، سپیدرود رشت، ملوان بوشهر، امید تهران، آکادمی کیا و بندر آستارا و در گروه دوم تیم های شاهین بندر عامری، دنا ياسوج، نفت مسجد سلیمان، شهر اركا البرز، شهرداری بندرعباس، سپاهان ب اصفهان، چوکای تالش، آسمان گلستان، ستارگان سرخ تهران،ایران جوان بوشهر، اسياد تهران، شایان دیزل فارس، فردوسی ثامن مشهد و پاس همدان با هم رقابت می کنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک