06

تیر

1405


سیاسی

30 خرداد 1405 17:25 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل،در اطلاعیه قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا که امروز شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ منتشر شد آمده است: نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بی‌رحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام می‌دارد مجدد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: متذکر می‌شود این گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گام‌های بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است