06

تیر

1405


سیاسی

30 خرداد 1405 17:18 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل از رویترز، وزارت امور خارجه سوئیس روز شنبه اعلام کرد که گفت‌وگوهای مربوط به اجرای تفاهم‌نامه میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده همچنان در منطقه بورگن‌اشتوک این کشور ادامه دارد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است که سوئیس به فراهم کردن «فضایی محرمانه و قابل اعتماد» برای تسهیل رایزنی‌ها و مذاکرات مرتبط با اجرای این تفاهم‌نامه ادامه می‌دهد.

وزارت خارجه سوئیس با اشاره به ماهیت محرمانه این گفت‌وگوها تاکید کرد که هیچ اطلاعات بیشتری درباره هویت شرکت‌کنندگان، سطح نمایندگی طرف‌ها یا محتوای مذاکرات منتشر نخواهد شد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که سوئیس طی سال‌های گذشته بارها نقش میانجی و تسهیل‌کننده ارتباطات دیپلماتیک میان تهران و واشنگتن را بر عهده داشته و بورگن‌اشتوک نیز به یکی از محل‌های مهم برگزاری مذاکرات بین‌المللی تبدیل شده است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است