اقتصادی
شیلات به صیادان یک ماه مهلت داد تا ردیاب نصب کنند، در غیر این صورت سوخت گرانتر دریافت میکنند.
به گزارش صبح ساحل، شیلات به صیادان یک ماه مهلت داد تا ردیاب نصب کنند، در غیر این صورت سوخت گرانتر دریافت میکنند.
نشست بررسی سامانه ردیاب شناورهای صیادی (MP46) امروز چهارشنبه با حضور معاون برنامهریزی و مدیریت منابع سازمان شیلات ایران، نمایندگان کمیته MP46 در دفاتر حراست، صید و صیادی، حقوقی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونیهای صیادی و مدیران کل استانهای ساحلی بهصورت وبیناری برگزار شد.
معاون برنامهریزی و مدیریت منابع سازمان شیلات ایران، در این نشست بر ضرورت تکمیل نصب سامانه ردیاب بر روی تمامی شناورهای صیادی کلاس قایق تأکید کرد و گفت: با توجه به لزوم سنجش واقعی پیمایش و تلاش صیادی، همه شناورها باید به سامانه ردیاب مجهز شوند.
عیسی گلشاهی، افزود: تمامی قایق های دارای مجوز و هویتدار باید به این ردیاب ها مجهز شوند و در این راستا، آمادهسازیهای اجتماعی و ساماندهی این فرآیند با مشارکت اتحادیهها و شیلات استانها انجام شده و باید تا اتمام عملیات نصب فراگیر ادامه یابد. وی همچنین تأکید کرد: با توجه به مصوبه صریح هیات محترم دولت، این عملیات باید حداکثر تا یک ماه آینده انجام شود؛ در غیر این صورت، سوخت شناورهایی که قابلیت ردیابی نداشته بلشند با قیمت های تعادلی از جمله پالایشگاهی تأمین خواهد شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند