06

تیر

1405


27 خرداد 1405 21:35 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، در جلسه‌ای با مهدی فولادی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، سعید مظفری معاون ورزشی و امین رئیسی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، علیرضا کناری‌ به عنوان سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان هرمزگان معرفی شد.

در این نشست، بر ضرورت توسعه فعالیت‌های موتورسواری و اتومبیلرانی، ارتقای زیرساخت‌های این رشته ورزشی و حمایت از ورزشکاران استان تأکید شد.

همچنین از خدمات و تلاش‌های انجام‌شده در این هیئت قدردانی و برای سرپرست جدید در انجام مسئولیت‌های محوله آرزوی موفقیت شد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است