06

تیر

1405


اجتماعی

27 خرداد 1405 16:15 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، عامری که از چهره‌های شناخته‌شده و فعال در عرصه مهندسی ساختمان استان هرمزگان به شمار می‌رود، هم‌اکنون مسئولیت مدیریت آموزش، توسعه و پژوهش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان را بر عهده دارد و همچنین به عنوان استاد مدعو دانشگاه ملی مهارت استان هرمزگان در گروه‌های معماری و عمران فعالیت می‌کند.

این انتصاب با توجه به سوابق علمی، آموزشی و اجرایی وی در حوزه معماری، شهرسازی و مهندسی ساختمان، گامی مؤثر در بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جوان، متخصص و دانشگاهی در مسیر توسعه شهری و ارتقای کیفیت تصمیم‌گیری‌های فنی و شهرسازی در بندرعباس ارزیابی می‌شود.

امید می‌رود با حضور ایشان به عنوان نماینده اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در جایگاه مشاور فنی و شهرسازی شورای شهر بندرعباس، زمینه برای ارائه راهکارهای نوآورانه، توسعه پایدار شهری و ارتقای کیفیت محیط شهری بیش از پیش فراهم شود.

.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال