اقتصادی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از افزایش ۶ برابری صادرات و واردات در بندر سیریک از زمان شروع جنگ تاکنون خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه، دادستان مرکز استان هرمزگان و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی از بندر سیریک بازدید و از نزدیک بر عملیات ترخیص و بارگیری کالا در این بندر نظارت کرد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این بازدید با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم تأمین زنجیره کالاهای اساسی و تعیین تکلیف اقلام موجود در بنادر و گمرکات، اظهار کرد: در همین راستا و در نتیجه استمرار بازدیدهای مسئولان قضایی و اجرایی از حوزه بنادر و گمرکات از زمان جنگ رمضان تاکنون، بندر سیریک یکی از فعالترین بنادر استان بوده است که با وجود تجاوزات و تهدیدات دشمن جنایتکار، عملیات صادرات و واردات در این بندر به صورت مستمر انجام شده است.
وی افزود: بر این اساس در این سه ماه، میزان صادرات، ترانزیت و رویه ملوانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با تلاش مدیران استانی و شهرستانی، شش برابر افزایش یافته است که این موضوع باعث کاهش نگرانی مردم در سطح شهرستان و استان نسبت به کمبود کالای اساسی و همچنین رونق اقتصادی منطقه شده است.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین در پایان بر لزوم استفاده از تمام ظرفیتها و امکانات برای افزایش آرامش اقتصادی در سطح جامعه و افزایش رضایتمندی مردم تأکید کرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک