ورزشی
جلسه تخصصی مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با هیأت رئیسه هیئت ووشو استان برگزار شد.به گزارش صبح ساحل، جلسه تخصصی بررسی برنامهها ، ظرفیتها و راهکارهای توسعه رشته ووشو در استان هرمزگان با حضور مهدی فولادی مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، فرشید باوقار رئیس هیئت ووشو هرمزگان و اعضای هیأت رئیسه برگزار شد .
در این نشست ، مهمترین مسائل و برنامههای پیش روی هیئت ووشو استان از جمله توسعه ورزش قهرمانی و همگانی ، استعدادیابی ، آموزش مربیان و داوران ، حمایت از ورزشکاران مستعد ، برگزاری رویدادهای ورزشی و تقویت زیرساختهای مورد نیاز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. مهدی فولادی مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان ضمن قدردانی از اقدامات و برنامههای هیئت ووشو استان ، بر حمایت اداره کل ورزش و جوانان از طرحهای توسعهای این رشته تأکید کرد و خواستار تداوم روند رو به رشد ووشو در استان شد .
در ادامه ، فرشید باوقار رئیس هیئت ووشو هرمزگان گزارشی از عملکرد ، برنامهها و دستاوردهای هیأت ارائه کرد و اعضای هیأت رئیسه نیز دیدگاهها و پیشنهادهای خود را در راستای ارتقای سطح فنی و مدیریتی ووشو استان مطرح کردند .این نشست در فضایی کارشناسی برگزار شد و بر گسترش همکاریهای مشترک میان اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت ووشو هرمزگان برای دستیابی به موفقیتهای بیشتر تأکید شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند