06

تیر

1405


ورزشی

26 خرداد 1405 15:38 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، امید ذاکری مدیر عامل باشگاه آوای میناب حدید در پایان مراسم اختتامیه لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های هرمزگان گفت: این برای سومین بار است که رئیس و دبیر هیئت فوتبال هرمزگان در مراسم پایانی مسابقاتی که باشگاه آوای میناب حدید قهرمان می شود شرکت نمی کنند و این موضوع باعث شده است تا هواداران، بازیکنان و کادر فنی ما از آن ها گله مند باشند.

وی بیان داشت: در مسابقات ۱۷ سال ، ۲۰ سال و لیگ دسته اول فوتسال بزرگسالان هرمزگان عنوان قهرمانی را کسب کردیم اما مراسم اختتامیه و پایانی بدون حضور رئیس و دبیر هیئت فوتبال استان برگزار شد که واقعا جای سوال دارد که چرا در قهرمانی های ما رئیس یا دبیر حضور ندارند. البته این اتفاق فقط برای باشگاه ما افتاده است و چندین بار خودم شاهد بوده ام که در مسابقات مختلف حداقل دبیر هیئت حضور داشته است.

ذاکری گفت: جای تشکر دارد و باید از حمید رضایی رئیس کمیته فوتسال و عوامل این کمیته تشکر کنم . آقای رئیس و دبیر هیئت فوتبال ، باشگاه ما جز باشگاه های این استان است و نباید با آن مثل باشگاه های بیگانه رفتار کنید.

وی بیان داشت: هنگامی که ما در مسابقات لیگ های فوتبال جوانان و امید کشور هم حضور داشتیم اصلا مسوولان فعلی هیئت فوتبال سراغی از ما نمی گرفتند و این موضوع چندین بار از سوی سرمربی تیم بیان شد ولی پیگیری صورت نگرفت.

مدیرعامل باشگاه آوای میناب حدید گفت: مسابقات لیگ دسته اول فوتسال هرمزگان با حضور سه تیم برگزار شد که این موضوع باعث شد تا کیفیت مسابقات خیلی خوب نباشد.

امید ذاکری بیان داشت: چرا هرمزگانی که مد فوتسال است باید مسابقات لیگ یک آن که بعد از مسابقات لیگ برتر جایگاه دوم را دارد با این تعداد تیم برگزار شد. فکر کنم ورودی مسابقات باعث شده تعدادی از تیم ها پا عقب بکشند و در مسابقات شرکت نکنند. چرا برای دو بازی باید ۲۱ میلیون تومان پرداخت کنیم بعد هم در مراسم اختتامیه یک بنر قهرمانی برایمان تهیه نکنند و با یک آتش‌ بازی و چند مدال و یک کاپ سر ته اختتامیه را به هم بیاورند.

مید ذاکری بیان داشت : به ما اگر جام هم نمی دانند دوست داشتیم مراسم اختتامیه با حضور رئیس یا دبیر هیئت فوتبال هرمزگان برگزار می شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید