اجتماعی
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به پایداری امنیت در آبهای جنوبی، از پهلوگیری شناورهای حامل محمولههای خودروی ترانزیتی و تخلیه ۴۵۰ دستگاه خودرو طی یک روز خبرداد.
به گزارش صبح ساحل، امین صادقی اظهار داشت: با تکیه بر روحیه جهادی و همت کارکنان، تنها در یک روز ۴۵۰ دستگاه خودرو در بنادر غرب هرمزگان تخلیه شده که این حجم از فعالیت، نشاندهنده توان بالای عملیاتی بنادر غرب و سرعت عمل در پذیرش کالا است.
وی با اشاره به شرایط حساس کنونی و تقابلات منطقهای تصریح کرد: در حال حاضر کشور در میانه یک «جنگ تحمیلی سوم» قرار دارد که ابعاد اقتصادی و لجستیکی را هدف قرار داده است، اما بنادر غرب استان هرمزگان به عنوان یکی از شریانهای حیاتی کشور، لحظهای متوقف نشده است و فعالیتهای تجاری با ضریب ایمنی بالا درحال انجام است.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: پهلوگیری این شناورها پیامی روشن از ایستادگی و پویایی اقتصاد ایران دارد و جبهه اقتصادی غرب استان با تمام توان در حال مقابله با محدودیتهاست تا روند تأمین کالا بدون وقفه ادامه یابد.
صادقی اضافه کرد: هیچگونه خللی در ارائه خدمات بندری و دریایی تحت تأثیر فشارهای خارجی مجاز نخواهد بود و صیانت از جریان تجارت دریایی با قاطعیت دنبال میشود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند