06

تیر

1405


26 خرداد 1405 10:31 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه کشور دو تیم فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس به یک تساوی و یک شکست دست یافتند.

در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور دیدار دو تیم آکادمی کیا و فولاد هرمزگان در ورزشگاه شهید باکری تهران با نتیجه سه سه به پایان رسید تا نتیجه بازی رفت تکرار شود.

در این دیدار که با نتیجه سه سه به پایان رسید، جواد رمضانی، محمد حسین بذرپاچ و سجاد طجرلو برای فولاد هرمزگان موفق با گلزنی شدند.

فولاد هرمزگان ۳۱ امتیازی در رتبه ششم قرار گرفت و در هفته بیست و چهارم به مصاف تیم رخش خودرو می رود.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شهرداری بندرعباس با حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار شد و با نتیجه دو بر یک به سود نفت به پایان رسید.

شهرداری بندرعباس در این بازی ابتدا با گل سجاد رستمی از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه دو گل دریافت کرد.

علی محمدی برای نفت مسجدسلیمان دو بار گلزنی کرد.

شهرداری بندرعباس با این شکست با ۳۴ امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی ایستاد و تیم نفت مسجدسلیمان با ۴۱ امتیاز در مکان سوم ایستاد تا همچنان از تیم های مدعی صعود به لیگ یک باشد.

در پایان دیدارهای هفته بیست و سوم در گروه اول تیم های فولاد ب خوزستان، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد، برق شیراز، رخش خودرو تبریز، فولاد هرمزگان، شاهین تهران، استقلال زاهدان، پادیاب خلخال، سپیدرود رشت، ملوان بوشهر، امید تهران، آکادمی کیا و بندر آستارا در مکان های اول تا چهاردهم ایستاده اند. در گروه دوم این رقابت‌ها هم تیم های شاهین بندر عامری، دنا ياسوج، نفت مسجد سلیمان، شهر اركا البرز، شهرداری بندرعباس، سپاهان ب اصفهان، چوکای تالش، آسمان گلستان،

ستارگان سرخ تهران،ایران جوان بوشهر، اسياد تهران، شایان دیزل فارس، فردوسی ثامن مشهد و پاس همدان در مکان های اول تا چهاردهم قرار گرفته اند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است