06

تیر

1405


ورزشی

26 خرداد 1405 10:17 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های هرمزگان در یک گروه و با حضور سه تیم آوای میناب حدید ، پرسپولیس هرمزگان و آهن کاوه حاجی آباد برگزار شد و با قهرمانی تیم آوای میناب حدید به پایان رسید.

در هفته اول این مسابقات ، آهن کاوه حاجی آباد پنج بر دو بازی را به پرسپولیس هرمزگان واگذار کرد.

در هفته دوم مسابقات ، آوای میناب حدید با یک گل پرسپولیس هرمزگان را از پیش رو برداشت. در هفته سوم این مسابقات ، آوای میناب حدید چهار بر سه آهن کاوه حاجی آباد را شکست داد تا تیم آوای میناب حدید با دو برد به عنوان تیم قهرمان معرفی شود و به لیگ برتر فوتسال هرمزگان راه یابد.

کادرفنی  تیم آوای میناب حدید را مدیر تیم کیانوش عاشورزاده ، سرمربی مصطفی زارعی و مربی امیر حسین حسین نژاد و بازیکنان تیم آوای میناب حدید قهرمان این دوره از مسابقات لیگ دسته یک بزرگسالان فوتسال استان هرمزگان را محمد مهدی گماشته، محسن بدری تختی، متین حاجی زاده، سجاد بهمن زاده، امیر رضا دامن زن، عباس زندانی، عباس ذاکری، علی اصغر قنبر زاده، امیر رضا کهالی پور ، امیرمحمد سقایی نژاد ، میعاد مهدی نیا ، امیرعلی روشنی نسب ، عماد سالاری ، محمدجواد مطهری راد ، آرمین محمد امینی و امیر علی بشیری تشکیل می دادند.

در مراسم اختتامیه لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های هرمزگان رئیس و دبیر هیئت فوتبال هرمزگان حضور نداشتند و این مراسم با حضور حمید رضایی رئیس کمیته فوتسال هرمزگان، هاشمی پور، مهدی ربیع پور و ضیا از اعضای کمیته فوتسال حضور داشتند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید