06

تیر

1405


اقتصادی

26 خرداد 1405 08:46 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، پس از چهار ماه وقفه در تبادلات دریایی با امارات نخستین شناور فلزی این شرکت حامل ۱۶ کانتینر یخچالی صادراتی از بندرلنگه به مقصد بندر حمریه دبی حرکت کرد.

راه اندازی مجدد خطوط حمل و نقل دریایی میان بندرلنگه و امارات میتواند نقش مهمی در تسهیل صادرات افزایش مبادلات تجاری و رونق فعالیتهای اقتصادی منطقه ایفا کند.

این شناور پس از انجام عملیات بارگیری بندرلنگه را به مقصد دبی ترک کرد و نخستین محموله صادراتی پس از وقفه چندماهه را به بندر حمریه منتقل خواهد کرد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک