06

تیر

1405


اقتصادی

25 خرداد 1405 18:50 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: فردا سه‌شنبه ۲۶ خرداد جلسه حراج شمش طلا مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

او افزود: متقاضیان تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۲۵ خرداد فرصت دارند ۵۰ میلیارد ریال (۵ میلیارد تومان) وجه الضمان به ازای هر شمش را جهت شرکت در حراج را واریز کنند.

گفتنی است، حسب درخواست فعالان بازار طلا و به منظور پاسخگویی به نیاز آنان علاوه بر متقاضیان فعلی، سکو‌های طلا نیز می‌توانند در حراج مذکور شرکت کنند.

گفتنی است که حراج صرفا به صورت خرد برگزار می‌شود، و حداکثر خرید هر نفر ۲۵ قطعه خواهد بود.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید