06

تیر

1405


سیاسی

25 خرداد 1405 09:27 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل؛ مجتبی قهرمانی در بخش پیگیری خبر ۲۰ مرکز خلیج فارس با عذرخواهی از مردم برای اوضاع صف های بنزین گفت: امیدواریم هر چه زودتر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور و وزارت نفت پیشنهادهای مطرح شده از سوی استان را بپذیرند و عملیاتی کنند.

وی گفت: مقرر شده است خودرو‌هایی با پلاک ۸۴، ۹۴ و مناطق آزاد سهمیه سوخت ۵ هزار تومانی به کارت‌های سوخت این خودرو‌ها اضافه شود به شرطی که در خود استان سوخت گیری کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: وضعیت خودرو‌هایی با پلاک‌های استان‌های دیگر که در استان ساکن هستند با رصد سیستم‌های هوشمند و خروجی از سامانه‌های استان‌های مربوطه بررسی می شود و اگر بیشتر سوختگیری‌ها در هرمزگان صورت گیرد سهمیه بنزین به کارت‌های این خودرو‌ها هم افزایش می‌یابد.

قهرمانی گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی استاندار هرمزگان و برنامه‌های بلندمدت با افزایش جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین سوپر هم در جایگاه‌ها عرضه می‌شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: من امروز در شهرستان میناب هم صف های طولانی برای دریافت بنزین را دیدم و باز هم از مسئولان وزارت نفت پیگیر حل این مشکل شدم.

وی از شهروندان خواست با توجه به شرایط کشور صرفه جویی را که یک امر مهم و ضروری است داشته باشند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: در بررسی‌های کارشناسی و حضور ۱۰ روزه بازرسان در جایگاه‌های سوخت نشان داد که در شهر بندرعباس قاچاق بنزین نداریم.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است