سیاسی
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: صفهای طولانی بنزین برای مردم در هرمزگان هیچ توجیهی ندارد و امیدواریم تا در تیرماه این مشکل برطرف شود.
به گزارش صبح ساحل؛ مجتبی قهرمانی در بخش پیگیری خبر ۲۰ مرکز خلیج فارس با عذرخواهی از مردم برای اوضاع صف های بنزین گفت: امیدواریم هر چه زودتر شرکت پخش فرآوردههای نفتی کشور و وزارت نفت پیشنهادهای مطرح شده از سوی استان را بپذیرند و عملیاتی کنند.
وی گفت: مقرر شده است خودروهایی با پلاک ۸۴، ۹۴ و مناطق آزاد سهمیه سوخت ۵ هزار تومانی به کارتهای سوخت این خودروها اضافه شود به شرطی که در خود استان سوخت گیری کنند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: وضعیت خودروهایی با پلاکهای استانهای دیگر که در استان ساکن هستند با رصد سیستمهای هوشمند و خروجی از سامانههای استانهای مربوطه بررسی می شود و اگر بیشتر سوختگیریها در هرمزگان صورت گیرد سهمیه بنزین به کارتهای این خودروها هم افزایش مییابد.
قهرمانی گفت: با برنامه ریزیهای صورت گرفته از سوی استاندار هرمزگان و برنامههای بلندمدت با افزایش جایگاههای عرضه سوخت بنزین سوپر هم در جایگاهها عرضه میشود.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: من امروز در شهرستان میناب هم صف های طولانی برای دریافت بنزین را دیدم و باز هم از مسئولان وزارت نفت پیگیر حل این مشکل شدم.
وی از شهروندان خواست با توجه به شرایط کشور صرفه جویی را که یک امر مهم و ضروری است داشته باشند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: در بررسیهای کارشناسی و حضور ۱۰ روزه بازرسان در جایگاههای سوخت نشان داد که در شهر بندرعباس قاچاق بنزین نداریم.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است