در آستانه ایام اربعین حسینی، کارگروه نظارت بر حملونقل عمومی شهرستان بندرلنگه با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی، از پایانه مسافربری شهید سیامک طاهری بازدید کرد تا ضمن ارزیابی وضعیت زیرساختها و ناوگان حملونقل، آمادگی این پایانه برای ارائه خدمات ایمن و مطلوب به زائران اربعین را بررسی کند.
به گزارش صبح ساحل، در آستانه فرارسیدن ایام اربعین، کارگروه نظارت بر حملونقل عمومی شهرستان بندرلنگه با هدف پایش و ارتقای سطح کیفی خدمات، از زیرساختهای پایانه مسافربری «شهید سیامک طاهری» بازدید کرد.
این بازدید میدانی که با هدف اطمینان از سلامت ناوگان و استانداردهای خدماترسانی در پایانه صورت گرفت، با حضور حمایتی معاونت عمرانی فرمانداری بندرلنگه، آقایان پردلی معاون و جابری کارشناس حمل ونقل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان، یوسف وند معاونت عمرانی شهرداری، نماینده شبکه بهداشت و درمان انجام شد.
در این برنامه نظارتی، وضعیت فنی اتوبوسها و سایر وسایل نقلیه عمومی مورد بررسی دقیق قرار گرفت و بر رعایت دقیق پروتکلهای ایمنی و رفاهی تأکید شد. همچنین، مدیران دستگاههای اجرایی حاضر در این بازدید، ضمن بازبینی بخشهای مختلف پایانه مسافربری، راهکارهای لازم را برای بهینهسازی فرآیند خدمترسانی به زائران اربعین اتخاذ کردند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند