05

تیر

1405


اجتماعی

شهرستان‌ها

24 خرداد 1405 17:23 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، در آستانه فرارسیدن ایام اربعین، کارگروه نظارت بر حمل‌ونقل عمومی شهرستان بندرلنگه با هدف پایش و ارتقای سطح کیفی خدمات، از زیرساخت‌های پایانه مسافربری «شهید سیامک طاهری» بازدید کرد.

این بازدید میدانی که با هدف اطمینان از سلامت ناوگان و استانداردهای خدمات‌رسانی در پایانه صورت گرفت، با حضور حمایتی معاونت عمرانی فرمانداری بندرلنگه، آقایان پردلی معاون و جابری کارشناس حمل ونقل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان، یوسف وند معاونت عمرانی شهرداری، نماینده شبکه بهداشت و درمان انجام شد.

در این برنامه نظارتی، وضعیت فنی اتوبوس‌ها و سایر وسایل نقلیه عمومی مورد بررسی دقیق قرار گرفت و بر رعایت دقیق پروتکل‌های ایمنی و رفاهی تأکید شد. همچنین، مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضر در این بازدید، ضمن بازبینی بخش‌های مختلف پایانه مسافربری، راهکارهای لازم را برای بهینه‌سازی فرآیند خدمت‌رسانی به زائران اربعین اتخاذ کردند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال