05

تیر

1405


حوادث

24 خرداد 1405 11:57 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه صبح امروز (۲۴ خرداد ۱۴۰۵) وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان حاجی‌آباد به نیروهای امدادی اعلام شد و بلافاصله دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

در پی این حادثه، دود ناشی از آتش‌سوزی برخی بخش‌های بیمارستان از جمله CCU، داخلی و جراحی را فرا گرفت. با این حال، کادر درمان و نیروهای امدادی با اجرای سریع اقدامات ایمنی و مدیریت بحران، بیماران بستری در این بخش‌ها را به نقاط امن منتقل کردند تا از هرگونه خطر احتمالی جلوگیری شود.

نیروهای آتش‌نشانی نیز همزمان عملیات مهار حریق و تخلیه دود را آغاز کردند و موفق شدند در مدت کوتاهی آتش را تحت کنترل درآورند. بر اساس گزارش‌های اولیه، این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی یا مصدومیت در میان بیماران، همراهان یا کارکنان بیمارستان در پی نداشته است.

پس از پایان عملیات اطفای حریق، تخلیه کامل دود و ایمن‌سازی محیط، بیماران به بخش‌های مربوطه بازگردانده شدند و کادر درمان نیز فعالیت عادی خود را از سر گرفتند. هم‌اکنون روند ارائه خدمات درمانی در بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) حاجی‌آباد بدون اختلال ادامه دارد.

علت وقوع این آتش‌سوزی و میزان خسارات احتمالی آن از سوی مراجع ذی‌ربط در دست بررسی است و نتایج نهایی پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است