06

تیر

1405


ورزشی

23 خرداد 1405 22:09 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، شاگردان غفور محمدپور در دیدار برگشت مقابل مهدیار بابل، در نیمه دوم با تک‌گل امیر رحیمی از حریف پیش افتادند و در مجموع دو دیدار، نتیجه به تساوی ۱-۱ کشیده شد.

در ادامه، بازی در وقت‌های اضافه نیز گلی در بر نداشت تا سرنوشت این جدال حساس در ضربات پنالتی مشخص شود. درخشش مهدی عزیزی، دروازه‌بان فولاد هرمزگان در ضربات پنالتی نقش تعیین‌کننده‌ای در برتری ۴ بر ۳ نماینده هرمزگان داشت.

با این پیروزی ، فولاد هرمزگان در کنار سپاهان اصفهان و شهروند جوان نور به جمع سه تیم برتر کشور در رده نونهالان راه یافت. مرحله نهایی این رقابت‌ها اوایل تیرماه برگزار خواهد شد، جایی که نماینده هرمزگان برای تکمیل یک مسیر تاریخی به میدان خواهد رفت.

فولاد هرمزگان در مرحله اول گروهی به عنوان تيم اول گروه در يک گروه هفت تيمي به کار خود پایان داد. در دور دوم فولاد هرمزگان با ذوب آهن در بازی رفت ٢ بر صفر به پیروزی رسید و در بازی برگشت بازی را با بک گل به ذوب آهن واگذار کرد تا در مجموعه ٢ بر ١ به مرحله سوم صعود کند.

در مرحله سوم شاگردان غفور محمدپور به مصاف مهديار بابل رفت و در بازی رفت با یک گل شکست خورد اما در بازی برگشت در وقت قانونی یک بر صفر پیروز شد و در ضربات پنالتی چهار بر سه به برتری رسید تا جز سه تیم برتر انتخاب شود.

مسیح بصیری، آرسام احسانی، عمر خیام زاده، حمید رضا عبدلی، امیر محمد نیک خو، محمد امین خسروی، طاها درویشی، پارسا ایسینی، محمد امین باقرنژاد، یاسین سیریکی، صالح مریدی، امیرعلی قاسمی، محمد حسین مرادی، مصعب جهاندار، محمد مهدی عزیزی، امیر حافظ نورالدینی، آرمین مقدم، رضا علیزاده، آرمین مرادی، امیررحیمی، عرشيا آلبوناصر، سبحان زارعی، ماهر حاجی زاده ، امیرعلی سجودی فر و ميكايل مبارکی بازیکنان و کادر فنی تیم را عبدالغفور محمدپور سرمربی، بهنام زادمهر مربی ، علی بارانی مربی دروازه بان، زهیر شه دوست آناليزور، محمود نژاد حسن پزشكيار، جمشید خجیر تداركات و محمد طالبی سرپرستمی باشند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است