06

تیر

1405


ورزشی

23 خرداد 1405 21:35 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مسابقات بین‌باشگاهی کونگ‌فو توتایما بانوان رده نونهالان بخش جغین، به مناسبت یادواره شهدای مدرسه شجره طیبه میناب، در زمین چمن جنب تپه گلزار شهدای گمنام جغین برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۶۳ فایتر نونهال از باشگاه‌های فعال منطقه و با هدف توسعه ورزش بانوان، شناسایی استعدادهای ورزشی، تقویت روحیه نشاط و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور نیک‌خو، سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه جغین، جمعی از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش جغین، خانواده‌های ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش برگزار شد.

در پایان رقابت‌ها، از نفرات برتر با اهدای مدال، احکام قهرمانی و جوایز تقدیر به عمل آمد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال