06

تیر

1405


23 خرداد 1405 20:34 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، شهرداری قشم با صدور اخطاریه‌ای قاطع اعلام کرده مراکز غیرمجاز نگهداری و پرورش دام باید هرچه سریع‌تر نسبت به تخلیه و پاکسازی محل اقدام کنند؛ در غیر این صورت، عملیات جمع‌آوری با همکاری مراجع قانونی آغاز خواهد شد.

این تصمیم پس از افزایش گلایه‌های شهروندان درباره مشکلات بهداشتی، بوی نامطبوع و اشغال فضاهای شهری اتخاذ شده است. به گفته مسئولان، شناسایی این مراکز در دستور کار قرار گرفته و مالکان آن‌ها آخرین فرصت را برای ساماندهی وضعیت خود در اختیار د

ارند.

شهرداری تأکید کرده مهلت تعیین‌شده تمدید نخواهد شد و پس از پایان زمان قانونی، علاوه بر جمع‌آوری احشام، جریمه‌های لازم نیز برای متخلفان اعمال می‌شود. به این ترتیب، به نظر می‌رسد دوران همزیستی شهر و طویله‌های غیرمجاز در قشم رو به پایان باشد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال