05

تیر

1405


سرویس بین الملل

23 خرداد 1405 11:37 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا جمعه شب ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ به وقت واشنگتن ادعا کرد، چندین پهپاد تهاجمی یک‌طرفه ایران را که تلاش داشتند به کشتی‌های تجاری در حال عبور از تنگه هرمز به حمله کنند، سرنگون کرد.

سنتکام مدعی شد، نیروهای آمریکایی در ساعات اخیر همه آن پهپادها را سرنگون کردند و عبور از طریق تنگه بدون مانع ادامه دارد.

ارتش آمریکا ادعا کرد این کریدور تجاری بین‌المللی همچنان برای ترانزیت باز است.

برخی منابع خبری عربی بامداد شنبه از شنیده شدن صداهای انفجار در اطراف جزیره قشم و سیریک در جنوب ایران خبر دادند.

ادعای سنتکام تاکنون از سوی هیچ مقام و نهاد رسمی - نظامی جمهوری اسلامی ایران مورد تایید قرار نگرفته است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال