06

تیر

1405


ورزشی

23 خرداد 1405 10:00 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، بر اساس مصوبه کمیته فنی فدراسیون سوارکاری، علی عزیزنیا و فائزه غروی دو سوارکار ایران در بازی های آسیایی ناگویا خواهند بود.

انتخاب این دو سوارکار بر اساس رنکینگ جهانی و همچنین شرط لازم برای داشتن اسب در اروپا و انتقال به ناگویا از این قاره، انجام شده است.

کمیته ملی المپیک ابتدا با یک سهمیه برای فدراسیون سوارکاری در بخش مردان موافقت کرده بود اما در ادامه و با رایزنی های صورت گرفته، سهمیه های این فدراسیون به ۲ سهمیه مردان و زنان افزایش یافت.

بیستمین دوره بازی های آسیایی ۲۸ شهریور تا ۱۲ مهر در ناگویا برگزار می شود.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک