06

تیر

1405


اجتماعی

23 خرداد 1405 09:01 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، وزارت آموزش و پرورش نوشت: بر اساس اعلام مدیرکل حمل و نقل و دبیر شورای عالی ترافیک شهرهای کشور، اولیای دانش آموزانی که می خواهند از خدمات سرویس حمل و نقل دانش آموزی استفاده نمایند از امروز به مدت یکماه فرصت دارند درخواست خود را در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی(سپند) که توسط اتحادیه های تابعه سازمان شهرداری ها و دهیاری ها کشور به آدرس https://irtusepand.ir طراحی و فعالیت می نماید، ثبت نمایند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک