اجتماعی
فرماندار قشم از آسیبدیدگی ۲۱۶ فروند شناور صیادی این شهرستان در جریان جنگ تحمیلی رمضان خبر داد و گفت: شناورهای صیادان در چند نوبت در اسکلههای مختلف جزیره مورد حمله قرار گرفتند.
به گزارش صبح ساحل، حسین امیر تیموری در دیدار با مدیرکل شیلات هرمزگان، از آسیبدیدگی ۲۱۶ فروند شناور صیادی این شهرستان در جریان جنگ تحمیلی رمضان خبر داد و اظهار کرد: حمله به قایقهای صیادی مردم بومی جزیره، بخشی از اقدامات متجاوزان علیه ایران اسلامی بود که در چند مرحله انجام شد.
امیرتیموری افزود: شناورهای آسیبدیده در اسکلههای شیبدراز، کانی، رمچاه، درگهان و دوحه شهر قشم مورد هدف قرار گرفتند و بررسی وضعیت آنها و مسائل مرتبط با صیادان در دستور کار قرار دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت پروژههای حوزه شیلاتی قشم اشاره کرد و گفت: ۶ پروژه مهم شیلاتی این شهرستان با پیشرفت فیزیکی بین ۵۰ تا ۹۰ درصد در حال اجرا است.
فرماندار قشم با بیان اینکه اعتبارات این طرحها از محل منابع ملی و استانی تأمین شده، تصریح کرد: تکمیل این پروژهها نقش مؤثری در توسعه زیرساختهای شیلاتی و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.
امیرتیموری همچنین اظهار امیدواری کرد با عبور از شرایط ناشی از جنگ تحمیلی رمضان، روند اجرای این طرحها شتاب بیشتری گرفته و زمینه بهرهبرداری هرچه سریعتر آنها فراهم شود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک