06

تیر

1405


ورزشی

22 خرداد 1405 13:39 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، ورزشکاران هیئت ترای‌اتلون استان هرمزگان در رقابت ۵ کیلومتر دوومیدانی که به میزبانی هیئت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان برگزار شد، موفق به کسب عناوین ارزشمندی شدند.

این مسابقات با هدف توسعه ورزش همگانی و شناسایی نفرات برتر جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور دوومیدانی برگزار شد و با حضور دوندگان مطرح استان، از سطح فنی مطلوبی برخوردار بود.

در پایان این رقابت‌ها، امیرمهدی حسینی موفق شد عنوان نایب‌قهرمانی رده بزرگسالان را کسب کند و پارسا حسینی نیز با عملکردی درخشان، مقام قهرمانی رده جوانان را از آن خود کند.

همچنین حضور فیض‌الله صالحی‌مقدم، قهرمان رقابت‌های ۲۱ کیلومتر کشور، بر کیفیت و سطح فنی این رویداد ورزشی افزود.

حضور ورزشکاران هیئت ترای‌اتلون هرمزگان در این مسابقات، بخشی از برنامه آماده‌سازی آنان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ترای‌اتلون است که روز ۹ تیرماه به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

هدایت تیم اعزامی هرمزگان بر عهده سهراب کاویان‌مهر به عنوان سرمربی بود. همچنین جعفری عضو هیئت‌رئیسه هیئت ترای‌اتلون استان به عنوان سرپرست، عباس حسین‌پور به عنوان کمک‌مربی و وحید هاشم‌پور به عنوان مربی شنا، ورزشکاران را در این رقابت‌ها همراهی کردند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است