ورزشی
ورزشکاران ترایاتلون هرمزگان در رقابت پنج کیلومتر دوومیدانی استان عناوین برتر را کسب کردند.
به گزارش صبح ساحل، ورزشکاران هیئت ترایاتلون استان هرمزگان در رقابت ۵ کیلومتر دوومیدانی که به میزبانی هیئت ورزشهای همگانی استان هرمزگان برگزار شد، موفق به کسب عناوین ارزشمندی شدند.
این مسابقات با هدف توسعه ورزش همگانی و شناسایی نفرات برتر جهت اعزام به رقابتهای قهرمانی کشور دوومیدانی برگزار شد و با حضور دوندگان مطرح استان، از سطح فنی مطلوبی برخوردار بود.
در پایان این رقابتها، امیرمهدی حسینی موفق شد عنوان نایبقهرمانی رده بزرگسالان را کسب کند و پارسا حسینی نیز با عملکردی درخشان، مقام قهرمانی رده جوانان را از آن خود کند.
همچنین حضور فیضالله صالحیمقدم، قهرمان رقابتهای ۲۱ کیلومتر کشور، بر کیفیت و سطح فنی این رویداد ورزشی افزود.
حضور ورزشکاران هیئت ترایاتلون هرمزگان در این مسابقات، بخشی از برنامه آمادهسازی آنان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ترایاتلون است که روز ۹ تیرماه به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.
هدایت تیم اعزامی هرمزگان بر عهده سهراب کاویانمهر به عنوان سرمربی بود. همچنین جعفری عضو هیئترئیسه هیئت ترایاتلون استان به عنوان سرپرست، عباس حسینپور به عنوان کمکمربی و وحید هاشمپور به عنوان مربی شنا، ورزشکاران را در این رقابتها همراهی کردند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است